PLPL ENEN RURU

Jesteś tu: Start Produkty-Zastosowanie QUAKER-VERKOL Smary i oleje dla Turbin Wiatrowych i Solarów

.

Smary i oleje dla energii odnawialnych - turbiny wiatrowe

Symbol Nazwa Opis Opakowania
MC-8512A MC-8512B MC-8512C MC-8512D COMPOUND MP-150 COMPOUND MP-220 COMPOUND MP-320 COMPOUND MP-460 Gama olejów mineralnych do przekładni ze specjalnymi dodatkami przeciwzużyciowymi przeciw zjawisku micropittingu. Spełnia wszystkie wymagania normy DIN 51517 Część 3-CLP, Specyfikacja US Steel-224, E-02 AGMA 9005, David Brown i Cincinnati Milacron P S1.53.101-(77, 74, 59, 35) jako lepkość. Aprobata: FLENDER GmbH (Instrukcja eksploatacji BA 7300). Beczka 20kg
Beczka 185kg
Beczka 880kg
MC-8515 CORVUS MP-320 Gama olejów syntetycznych (PAO) dla przekładni ze specjalnymi dodatkami przeciwzużyciowymi przeciw zjawisku micropittingu lub przebarwień. Doskonale przechodzi test FVA 54/I-IV specyfikacji FLENDER, więc jego głównym zastosowaniem są przekładnie generatorów wiatrowych. Jest bardzo stabilny termicznie w szerokim zakresie temperatur w temperaturze od -40 do 140°C. Przeszedł testy zgodności z elastomerami 72 NBR 902, 75 FKM 585 i uszczelnieniami LOCTITE. Spełnia wymogi: DIN 51517 część 3-HC CLP-320, US Steel-224, AGMA 9005 D-95, David Brown i Cincinnati Milacron S1.53.101 P-59. Aprobata: FLENDER GmbH. Beczka 20kg
Beczka 185kg
MC-8514A MC-8514B MC-8514C MC-8514D CORVUS EP-150 CORVUS EP-220
CORVUS EP-320 CORVUS EP-460
Gama olejów syntetycznych (PAO) z dodatkami EP do przekładni i motoreduktorów. Na bazie syntetycznej wyjątkowo odpornej na starzenie się, lotność i bardzo niskim współczynniku tarcia z najnowszymi dodatkami do najbardziej obciążonych motoreduktorów i przekładni.
Zgodność z normą DIN 51517 część 3-CLP-HC.
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8436 PATELA G-00 Klasa NLGI=00. Syntetyczny półpłynny smar poliglikolowy, wielosezonowy, do smarowania przekładni zamkniętych z tendencją do wycieku. Posiada niezwykłą stabilność chemiczną i zapewnia bardzo niski współczynnik tarcia (co najmniej dwa lub trzy razy mniejszy niż oleju mineralnego) obniża temperaturę pracy. Zastosowanie: obrót łopat i nachylenie.
Klasyfikacja DIN 51502 GPP 00K-30.
Puszka 2kgx12 Beczka 18kg
Beczka 45kg Beczka 185kg
MC-8433 MC-8434 ALHENA-1EP
ALHENA-2EP
Klasa NLGI=1 i NLGI=2. Syntetyczny smar kompleksowo-litowy na pierwszy montaż. Polecany do długich okresów pracy między smarowaniami. Szeroki zakres temperatur pracy (-30 do 160°C). Przyjazny dla środowiska. Smar wyróżnia się zdolnością wypierania wody, nie zmienia konsystencji i zachowuje jednolitą grubość warstwy smarnej w całym zakresie temperatur pracy. Zapobiega efektowi Brinella w łożyskach. Zastosowanie: łożyska duże, wolnoobrotowe, łożysko główne i azymutowe. Klasyfikacja DIN 51502 KP EHC 2P-30 (klasa 2) i KP 1P EHC-30 (klasa 1). Puszka 4x4,5kg
Beczka 18kg
Beczka 45kg
Beczka 180kg
MC-8446 MC-8447 RODAPLEX PM1 RODAPLEX PM2 Klasa NLGI=1 i NLGI=2. Kompleksowy smar litowo-wapniowy o wysokiej lepkości na pierwszy montaż i do smarowania serwisowego. Wyjątkowa odporność na wodę, solanki, kwaśne deszcze, itp. Zastosowanie: łożyska główne i azymutowe.
Klasyfikacja DIN 51502 KPF 2N-20 (klasa 2) oraz KPF 1N-20 (klasa 1).
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8432 CORALIA-2 Klasa NLGI=2. Specjalny syntetyczny kompleksowo-litowy smar długoterminowy. Smar o niskim momencie w niskich temperaturach, umożliwia łatwy rozruch. Doskonałe właściwości wysokociśnieniowe. Uwzględniony w programie LUBESELECT w SKF, gdzie uzyskał doskonałe wyniki. Zastosowanie: Łożyska generatorów i silników elektrycznych. Klasyfikacja DIN 51502 KPEHC 2N-40. Kartusz 400gx24
Puszka 5kgx4 Beczka 45kg   Beczka 185kg
MC-8473 MOLYBLACK Suchy smar stały, powłoka smarna na bazie dwusiarczku molibdenu w aerozolu do wstępnego smarowania zębów i jako primer do połączeń. Wysoka wydajność produktu w podwyższonych temperaturach. Niski współczynnik tarcia i odporność na duże obciążenia. Zastosowanie: Przekładnie napędowe.
Aerozol 400ml x12
MC-8466 ATLANTA Kompleksowy smar o bardzo wysokiej lepkości z dodatkiem dwusiarczku molibdenu. Smar bardzo o wysokiej przyczepności, doskonałej odporności na wodę i bardzo duże obciążenia. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Zastosowanie: Przekładnie zębate, prowadnice, sworznie, połączenia. Klasyfikacja DIN 51502 KPF 2P-10. Kartusz
400gx24
Puszka 5kgx4 Beczka 18kg
Beczka 45kg  Beczka 185kg
Układy hydrauliczne
MC-8585C BIOVESTA-60 ISO VG 68. Biodegradowalny syntetyczny płyn hydrauliczny o wyjątkowej odporności na wysoką temperaturę. Stosowany w układach przenoszenia napędu, gdy wymagany jest olej przyjazny dla środowiska. Nietoksyczny. Zastosowanie: łożysko turbinowe i pompy hydrauliczne. Klasyfikacja DIN 51524 część 3 HVLP. Beczka 20kg
Beczka 185kg
MC-8585A BIOVESTA-22 ISO VG 22. Biodegradowalny syntetyczny płyn hydrauliczny zalecany do układów hydraulicznych narażonych na działanie niskich temperatur. Wysoki wskaźnik lepkości (> 200) zapewnia doskonałe właściwości i pracę układów. Nietoksyczny. Beczka 185kg
MC-8510A BIOCOMPOUND-220 ISO VG 220. Biodegradowalny syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami przeciwzużyciowymi i EP. Polecany przekładni, gdy wymagany jest olej o średniej lepkości, przyjazny dla środowiska. Nietoksyczny. Zastosowanie: Przekładnie. Beczka 45kg
MC-8403 MC-8404 BIOVERKOL CR1 BIOVERKOL CR2 Klasa NLGI=1 i NLGI=2. Smar biodegradowalny, przyjazny dla środowiska. Spełnia całkowicie wymogi CEC-L-33-A-93. Posiada dobre właściwości wodoodporne. Zalecany do smarowań traconych, (łożyska, łopaty, centralne układy smarowania). Nie jest zalecany do łożysk silników i generatorów. Polecany do układów centralnego smarowania. Klasyfikacja DIN 51507 KPFE 2E-20 (klasa 2) i KPFE 1E-20 (klasa 1). Beczka 18kg
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8411 MC-8412 ASTURUS-2
ASTURUS-3
Klasa NLGI=2 i NLGI=3. Smar do wszystkich typów łożysk tocznych (łożyska kulkowe, wałeczkowe, itp.). Do łożysk pracujących w temperaturach niskich, średnich lub wysokich: od -35 do +120°C. Posiada niski współczynnik tarcia, odporność na wodę i zużycie, jak również właściwości antykorozyjne i ochronne. Dodany przez SKF w swoim interaktywnym programie: LUBE SELECT. Zastosowanie: Silniki elektryczne i generatory. Klasyfikacja DIN 51502 K2K-30 (klasa 2) i K3K-20 (klasa 3). Kartusz 400gx24
Puszka 5kgx4
Beczka 18kg
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8432 CORALIA-2 Klasa NLGI=2. Specjalny syntetyczny kompleksowo-litowy smar długoterminowy. Smar o niskim momencie w niskich temperaturach, umożliwia łatwy rozruch. Doskonałe właściwości wysokociśnieniowe. Uwzględniony w programie LUBESELECT w SKF, gdzie uzyskał doskonałe wyniki. Zastosowanie: Łożyska generatorów i silników elektrycznych. Klasyfikacja DIN 51502 KPEHC 2N-40. Kartusz 400gx24
Puszka 5kgx4  Beczka 45kg     Beczka 185kg
MC-8402 BIO-CABLES Klasa NLGI=0/00. Biodegradowalny półpłynny smar wapniowy z dodatkiem grafitu, przyjazny dla środowiska. Doskonałe właściwości poślizgowe, antykorozyjne i wodoodporne. Polecany szczególnie w środowisku morskim. Nie może być stosowany w łożyskach. Zastosowanie: zębatki, prowadnice, ślizgi, połączenia śrubowe, liny, łańcuchy. Beczka 18kg
SMARY I OLEJE DLA ENERGII ODNAWIALNYCH - BATERIE SŁONECZNE
MC-8422 VERKOL EPX-2 Klasa NLGI=2. Wysokociśnieniowy smar litowy z dodatkami EP. Uzyskał doskonałe wyniki w programie LUBESELECT smarów SKF. Zastosowanie: Łożyska azymutowe, poziome, uzębienie, układy ślimakowe. Klasyfikacja DIN 51502 KP 2K-20.
Kartusz 400gx24
Puszka 5kgx4
Beczka 18kg
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8432 CORALIA-2 Klasa NLGI=2. Specjalny syntetyczny kompleksowo-litowy smar długoterminowy. Smar o niskim momencie w niskich temperaturach, umożliwia łatwy rozruch. Doskonałe właściwości wysokociśnieniowe. Uwzględniony w programie LUBESELECT w SKF, gdzie uzyskał doskonałe wyniki. Zastosowanie: Układ azymutu, łożysko poziome, łożyska silników elektrycznych, śruby regulacyjne, itp. Klasyfikacja DIN 51502 KPEHC 2N-40. Kartusz 400gx24
Puszka 5kgx4
Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8404 BIOVERKOL CR2 Klasa NLGI=2. Smar biodegradowalny >85%, spełnia wymogi CEC-L-33-A-93, przyjazny dla środowiska. Posiada dobre właściwości wodoodporne. Zalecany do smarowań traconych, wrzecion, łożysk poziomych, układów azymutowych, ślimakowych silników elektrycznych, itp. Klasyfikacja DIN 51507 KPFE 2E-20. Beczka 18kg
MC-8473 MOLYBLACK Suchy smar, powłoka z dodatkiem dwusiarczku molibdenu do wstępnego smarowania przy montażu. Doskonałe smarowanie mechanizmów, zębatek w zakurzonym środowisku. Nie przyciąga kurzu. Niski współczynnik tarcia i odporność na duże obciążenia. Zastosowanie: mechanizmy azymutowe, łożyska poziome, zębatki, prowadnice. Aerozol 400ml x12
MC-8466 ATLANTA Klasa NLGI=2. Półsyntetyczny kompleksowy smar o bardzo wysokiej lepkości z dodatkiem dwusiarczku molibdenu. Smar bardzo o wysokiej przyczepności, doskonałej odporności na wodę, zużycie i bardzo duże obciążenia. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Zastosowanie: Mechanizm azymutowi, zębatki, sworznie, łożyska poziome, prowadnice, sworznie, połączenia, wrzeciona regulacyjne. Klasyfikacja DIN 51502 KPF 2P-10.

Kartusz
400gx24
Puszka 5kgx4   Beczka 18kg

Beczka 45kg
Beczka 185kg

MC-8401 BIO-RAIL G.C.G. Klasa NLGI=1/2. Biodegradowalny smar grafitowy. Smarowanie zębatek, prowadnic, szyn i lin. Biodegradowalny 76.2 % wg OECD Test-301-B. Zastosowanie: Układy azymutowe, napędowe, nastawne, ślimakowe. Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8436 PATELA G-00 Klasa NLGI=00. Syntetyczny półpłynny smar poliglikolowy, wielosezonowy, do smarowania przekładni zamkniętych z tendencją do wycieku. Posiada niezwykłą stabilność chemiczną i zapewnia bardzo niski współczynnik tarcia (co najmniej dwa lub trzy razy mniejszy niż oleju mineralnego) obniża temperaturę pracy. Zastosowanie: motoreduktory.
Klasyfikacja DIN 51502 GPP 00K-30.
Puszka 2kgx12 Beczka 18kg    Beczka 45kg   Beczka 185kg
MC-8510A BIOCOMPOUND-220 ISO VG 220. Biodegradowalny syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami przeciwzużyciowymi i EP. Polecany przekładni, gdy wymagany jest olej o średniej lepkości, przyjazny dla środowiska. Nietoksyczny. Zastosowanie: Przekładnie. Beczka 45kg
MC-8519 VERKOL WG Specjalny półpłynny żelowy smar do napędów przekładni ślimakowych, zamkniętych, gwarantuje szczelność, optymalną płynność i doskonałą ochronę przed zużyciem. Zastosowanie: przekładnie ślimakowe.
Puszka 5kgx4
Beczka 18kg  Beczka 45kg
Beczka 185kg
MC-8467 COBERTONE-1 Klasa NLGI=1. Miękki grafitowy smar dla otwartych przekładni, o wysokiej przyczepności i odporności na wysokie obciążenia udarowe. Zalecany w obszarach wietrznych, które wymagają bardziej trwałego smarowania.
Zastosowanie: układ obrotowy w przekładni ślimakowej. Klasyfikacja DIN 51502 OGPF 1N-20.
Beczka 45kg
MC-8434 ALHENA-2EP Klasa NLGI=2. Syntetyczny smar kompleksowo-litowy bez smarów stałych. Doskonała stabilność mechaniczna i termiczna, które gwarantują długą bezawaryjną pracę bardzo obciążonych łożysk wolno i średnioobrotowych. Klasyfikacja DIN 51502 KP EHC 2P-30 Puszka 4,5kgx4
Beczka 18kg Beczka 45kg
Beczka 180kg
MC-8581 VERKOL FTV Syntetyczny olej hydrauliczny, bezpopiołowy z dodatkami EP, specjalnie opracowany do układów trakcyjnych urządzeń solarnych. Zapobiega blokowaniu w niskich temperaturach i utrzymuje właściwą lepkość w wysokich temperaturach zapobiegając wyciekom. Gwarantuje pracę wielosezonową.
MC-8522A
MC-8522B
VESTA HV-22
VESTA HV-32
ISO VG 22, 32
Mineralne oleje hydrauliczne o bardzo wysokim wskaźniku lepkości do układów pracujących w normalnych temperaturach. Spełnia wymogi DIN 51524 część III (HVLP), ISO 6743/4 i L-HV-48.603 HV NFE.
Beczka 20kg
Beczka 185kg
Beczka 880kg
MC-8585A BIOVESTA-22 ISO VG 22
Biodegradowalny płyn hydrauliczny o niskiej lepkości o wysokim wskaźniku lepkości, co gwarantuje stabilną pracę w szerokim zakresie temperatur. Jest nietoksyczny, biodegradacja 95% według testu CEC L-33-A-94.
Beczka 185kg

.

Zostaw kontakt - oddzwonimy do Ciebie w godzinach pracy

MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. S.k, ul.Wschodnia 5a, 62-080 Swadzim, tel/fax: +48-61-822-65-61 biuro@mcpolska.pl

do góry